ه‍.ش. ۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

زیباییهای املش_عمارت صوفی_عمارت عبدالعلی خان صوفی با قدمتی نزدیک به دو قرن که گویا جزو آثار ثبت شده میراث فرهنگی می باشد، تاکنون ۵ نسل را در خود جای داده است. بانو شکوه مقیمی تنها بانوی این خانه در مصاحبه با گروه تلویزیونی شبکه باران در برنامه (سفربه شهرستانها)می گوید:۷۰ سال است که عروس این خانه هستم واصالتم رشتی است ،جدبزرگ این خاندان حاج نصرا…صوفی-حاج میرزا یحیی خان-نصرت ا…خان صوفی و سپس شوهرم عبدالعلی خان در این خانه زندگی کرده اند که پس از فوت شوهرم من تنها مالک این خانه هستم.



عمارت عبدالعلی خان صوفی با قدمتی نزدیک به دو قرن که گویا جزو آثار ثبت شده میراث فرهنگی می باشد، تاکنون ۵ نسل را در خود جای داده است. بانو شکوه مقیمی تنها بانوی این خانه در مصاحبه با گروه تلویزیونی شبکه باران در برنامه (سفربه شهرستانها)می گوید:۷۰ سال است که عروس این خانه هستم واصالتم رشتی است ،جدبزرگ این خاندان حاج نصرا…صوفی-حاج میرزا یحیی خان-نصرت ا…خان صوفی و سپس شوهرم عبدالعلی خان در این خانه زندگی کرده اند که پس از فوت شوهرم من تنها مالک این خانه هستم.


http://negah.irib.ir/media/show_pic/230
 عکس از : نگاه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر