ه‍.ش. ۱۳۹۱ مرداد ۱۱, چهارشنبه

عکس هایی از همشهری هنرمند "رضا خوشدل راد" از آلبوم مردم در فیسبوک

ساده رنگ
آسمان آبی تر 
 آب آبی تر
من درایوانم رعنا سر حوض
 رخت می شوید رعنا
برگ ها می ریزد
 مادرم صبحی می گفت :‌ موسم دلگیری است
 من به او گفتم : زندگانی سیبی است ‚ گاز باید زد با پوست
 زن همسایه در پنجره اش تور می بافد می خواند
 من ودا می خوانم گاهی نیز
 طرح می ریزم سنگی ‚ مرغی ‚ ابری
آفتابی یکدست
 سارها آمده اند
تازه لادن ها پیدا شده اند
من اناری را می کنم دانه به دل می گویم
خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود
می پرد در چشمم آب انار : اشک می ریزم
 مادرم می خندد
 رعنا هم



         سهراب سپهری

من اناری را می کنم دانه به دل می گویم
خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود 
 

موزه ی میراث روستایی گیلان
زنی با دمپایی صورتی. گیلان

زن دیلمانی. شاه شهیدان. گیلان


زائر ترکمن در کنار مزار خالد نبی و آن دورها مزار چوپان آتا. استان گلستان

کارگر لنج. بندر عباس

نانوای کنارجاده ی پرش کوه. لنگرود. گیلان

کفشگر.بجنورد

چنگک ساز سنتی . توتکابن. گیلان

رب انار می پزند. ساوه

بادام زمینی کار. آستانه. گیلان

معصومه.چادرشب باف.قاسم آباد. گیلان

بویراحمدی . یاسوج

نگهبان ابن بابویه.شهر ری

کشاورز. گیلان

کارگر انارچین. ساوه

حاج خانم. کوهین.استان قزوین

کبری . روستای شهرسوخته. خراسان

امید. ماهی فروش باغوکناره . استان گلستان


مامور حفاظت محیط زیست. دیلمان

پیرمرد. گناباد. خراسان

کشاورز.گیلان.کلاچای

سبزی فروش. آستانه

نقال. اصفهان

خادم امامزاده عبدالله. نقوسان. تفرش

متولی امامزاده بهار. گیلان

عشایر فارس. شیراز

چوپان. عشق آباد. طبس
پرنده فروش عصبانی. — at Langroud.

فروشنده ی خندان کنار جاده ی مه آلود....

روستای مراد دهنده....آقای جهانی


زنی با کدو در مه — at جواهرده.


زنی به سوی چشمه می رود.
روستای لیلیم.املش

کشاورز. دموچال . لاهیجان


روستای جواهرده

روستای جواهرده

روستای جواهرده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر