ه‍.ش. ۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۴, شنبه

بابا بزرگها ی ورزشکار را شناسائی کنید خیلی قشنگه ! کنار جمالی کیه ؟ دکتر فکر میکنم فرامرز شمسی باشد MohamadReza Tavakoli سلام آقا مظفر مشتاق دیداروزیارت جنابعالی تاگپی و خنده ای باشما ...اما آنموقع مرحوم فرامرز که فوتبالیست خوبی بود اینجاکمی بزرگتر بنظر میرسد فکر میکنم کنار جمالی معلم قدیم ناصر عسکری باشند که چندی پیش عکس استادرا باشتراک گذاشتم . من که عکس های دسته جمعی را دوست دارم و از فضای و محیط آنموقع و مسابقه دو و میدانی که هرساله روبروی ورزشگاه و بیمارستان انجام میشد را هم یاد آوری لذت بخشی است . درختان تبریزی که یه پیرمردی میرفت بالای درخت ها و شاخ هاشان را میزد و هرس میکرد حتما یادتونه ؟ و شیطانکوه آنموقع که درخت کم داشت و بیشتر کیش خال و شمشاد داشت که دستگیره ما بود شاخه کیش را میگرفتیم و میرفتیم بالای شیطانکوه . راستی تو ی تماشاچی ها خانم ها هم هستند ! و باید از آقای مهندس کریم تشکر بکنیم که هم ذوق و سلیقه شان خوبه و هم عکساشون که در حقیقت نمایشگر تاریخ لاهیجان است . دست و صورت هر دوتا هتانرا میبوسم پروردگار نگهدارتان باشد با سلام و درود خدمت جناب دکتر توکلی با احساس پر انرژی و عاشق امید وارم هیشه سالم با نشاط باشید تا من وسایر دو ستان وهمشهریها تو ن بتوانیم سالها از از هنر عکاسی وفیلم برداری و وبلاگ نویسی تان بهره مند شویم ..... سلام جناب مهندس کریم .متشکرم لطف میفرمایید . صورت ماهتانرا میبوسم امیدوارم همیشه تندرست باشید.

 





 

MohamadReza Tavakoli سلام آقا مظفر مشتاق دیداروزیارت جنابعالی تاگپی و خنده ای باشما ...اما آنموقع مرحوم فرامرز که فوتبالیست خوبی بود اینجاکمی بزرگتر بنظر میرسد فکر میکنم کنار جمالی معلم قدیم ناصر عسکری باشند که چندی پیش عکس استادرا باشتراک گذاشتم . من که عکس های دسته جمعی را دوست دارم و از فضای و محیط آنموقع و مسابقه دو و میدانی که هرساله روبروی ورزشگاه و بیمارستان انجام میشد را هم یاد آوری لذت بخشی است . درختان تبریزی که یه پیرمردی میرفت بالای درخت ها و شاخ هاشان را میزد و هرس میکرد حتما یادتونه ؟ و شیطانکوه آنموقع که درخت کم داشت و بیشتر کیش خال و شمشاد داشت که دستگیره ما بود شاخه کیش را میگرفتیم و میرفتیم بالای شیطانکوه . راستی تو ی تماشاچی ها خانم ها هم هستند ! و باید از آقای مهندس کریم تشکر بکنیم که هم ذوق و سلیقه شان خوبه و هم عکساشون که در حقیقت نمایشگر تاریخ لاهیجان است . دست و صورت هر دوتا هتانرا میبوسم پروردگار نگهدارتان باشد 
    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر