ه‍.ش. ۱۳۹۳ مهر ۲۵, جمعه

تشکر میکنم ،این عکس را خانم منیژه حقیقی برایم فرستاده است ، درمحوطه کارخانه چای نو یا قوام السطنه بازکیاگوراب لاهیجان گرفته شده ، تیمسار ضرغامی باموی سفید دستش لای کتش گذاشته است وزیر دارایی دهه سی یا اوایل دهه چهل بود همراه با گروهی به لاهیجان آمده بود گرفته شده سمت چپ ضرغامی رحیم خان صفاری است تحصیل کرده فرانسه بود و ژورنالیست شجاع آن زمان بود و به محمد مسعود گیلان شهرت داشت دفترش در رشت بود سمت راست عکس علی اصغر شمس محمدی کلاه بدست بعدی حسن خان صفاری پدر حسین و بعدی عبدالعلی ارض پیما پشت ارض پیما اصغر خان صفاری قسمتی از صورتش معلوم است به سهم خودم به سید محسن سنجری ادمین بلاگ چای ایرانی تقدیم میکنم . مرد کلاه بدست هادی اشتری استاندار سابق گیلان است

در این عکس سید نعمت الله توکلی عموی من هم است پشت وچپ آقای  قد بلنده که کفش سیاه سفید پوشیده فقط قسمتی از سر و صورتش مشخص است
آقای قد بلنده شبیه آقای گویا است رییس دادگستری لاهیجان و داماد حسن خان صفاری بود
.... آه ، تصحیح میکنم ، آقا قد بلنده وسط عکس "هیئت " فرماندار دهه سی لاهیجان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر