ه‍.ش. ۱۳۹۳ آبان ۲۹, پنجشنبه

عکس قشنگ و بیاد ماندنی از هنرمندان لاهیجان نه چندان دور -این عکس گویا در دست جواد محجوبی بود ولی بهر حال سید محسن سنجری ادمین سایت چای ایرانی به من داده است ، پشت عکس گویا با دست خط جواد نوشته شده است ، پشت عکس نوشته شده 2535/9/25 شاهنشاهی ، یعنی سال 1355 -جشن روز مادر در سالن سازمان زنان لاهیجان ، پروانه صوفی رئیس سازمان زنان لاهیجان از راست مهدی موذنی ،رضا حسین نژاد ، علی بابا شکوری ، امیری ، جواد محجوبی ، علی محمد عبقری خانم صوفی ماما همسر دکتر فاضل زاد برای لاهیجانی ها زحمت و تلاش زیاد کردند و در زمان بی دکتری علاوه بر کار درمانی فعالیت های اجتماعی زیاد هم داشتند من خودم برای هر دو هم خانم دکتر پروانه صوفی و هم جناب دکتر فاضل زاد احترام زیادی قائلم و با ایشان خاطره زیاد دارم راستش امیری و رضا حسین نژاد را نمیشناسم اما علی عبقری شخصیت والایی دارد و بابا شکوری همسایه ما در کوچه امیر مومن بود که با خانواده به سوئد مهاجرت کرد امید وارم هر جا هستند در سلامت و خوشی باشند ، مهدی موذنی بیشتر آواز خوان بود ، جواد محجوبی هم از دوستان دوران جوانی من است مثل همه ی محجوبی ها استعداد زیادی دارد برای ما ویولن زیاد نواخته است

از راست مهدی موذنی ،رضا حسین نژاد ، علی بابا شکوری ، امیری  ، جواد محجوبی ، علی محمد عبقریبا تشکر و با اجازه از آقای سید محسن سنجری مسئول سایت
 http://iraniantea.blogfa.com/
جواد محجوبی، رضا حسین نژاد ، علی باباشکوری ، علیمحمد عبقری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر