ه‍.ش. ۱۳۹۳ آبان ۲۰, سه‌شنبه

پژند های لاهیجان از عکس های کامبیز کمالی است ،عکس بسیار زیبا ییه، اندازه یک کتاب حرف و خاطره دارد من حدس زده بودم که شاید مربوط به جشن و مهمانی بله برون آدم مهمی بوده است ، که همه ی حدسیات مرا کامبیز تایید کرد ، بیشتر از این دیگه سئوآل پیچش نکردم ، اون آخر فلکرو است سمت چپ او عباس تقی نژاد است که متخصص این مهمانی ها بود ولی اکثر نفرات این عکس اهل کوچه های محله میدان هستند

لاهیجان- محله چهار پادشاهان- منزل مرحوم وثوق الملک پژند آذر ماه 1334 
ردیف پشت از راست:منصور پژند-عباس تقی نژاد-باقر پژند- فلکرو
ردیف جلو از راست:مجلسی-وثوق الملک پژند-اقبال سلطان پژند-شمس محمدی-کیا موسوی- زرعیان- عبدالله پژند - نشسته : حبیب پژند 
نفر نشته حبیب پژند پدر صالح است از تحصیل کرده های کشاورزی بود و مروج کشاورزی مدرن بود با پدرمن دوستی داشت  وباهم همکاری زیاد داشتند 
نفر سوم ایستاده  راست جلو پدر هنرمند معروف خانم هنگامه است 
نفر اول از چپ و جلو پدر بزرگ کامبیزکما لی دوست من است 
میرزا علی نقی کیاموسوی پدر داریوش است

۲ نظر:

  1. نفر نشته حبیب پژند پدر صالح است از تحصیل کردگانکشاورزی بود و مروج کشاورزی مدرن بود با پدرمن دوست بود وباهم همکاری زیاد داشتند
    نفر سوم ایستاده جلو پدر هنرمند معروف خانم هنگامه است
    نفر اول از چپ و جلو پدر بزرگ کامبیز مکالی دوست من است
    میرزا علی نقی کیاموسوی پدر داریوش است

    پاسخحذف
  2. اقا مظفر کمالی برای من پیغام داده و نوشته است :
    در مورد عکس خانواده پژ ند ، منصور پژند دائی و اقبال سلطان پژند پدر بزرگ هنر مند شهر ما خانم (هنگامه برزین )است . ودر ضمن میرزا علی نقی کیا موسوی پدر فریبرز کیا موسوی قهرمان پرتاب وزنه در زمان ما و فکر میکنم کارمند دانشگاه ازاد لاهیجان هم بودحتما میشناسید .

    پاسخحذف