ه‍.ش. ۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

روز افتتاح کار خانه چای هوخ تیف لاهیجان _ این عکس برای آقا سید محسن سنجری _اين عکس هم در آ لبوم شخصی پدرم سيد عبد الوهاب بود, راستش در باره ى اين عکس زياد فکر شده است, گويا سال یکهزار و سیصد وچهارده داخل باغ ملى لاهيجان گرفته شده بود، شيطانکوه از دور معلوم است,جمعى از رجال لاهيجان که روز ورود رضا شاه براى افتتاح کارخانه چاى هوخ تيف عکس ياد گارى گرفته شده بودند، عکاسی احتمالن حسين چهره نگارى پدر سيروس بود . از راست, نفر چهارم پدر بزرگ مادرى من,حاج اسماعيل فلاح خير پدر حسين ف است نفر پنجم, حسين حاج بهمنى يا بهمن شکفته پسر ميرزا ابوطالب است نفر هفتم, عموى من سيد نعمت الله توکلى است . نفر هشتم ذو رياستينن پدر اصغر فیاض شهردار لاهیجان است نهم قنبرخان چهاردهى پشت قاضى سرش معلوم است نفر هيجدهم دکتر عليرضا خان پاکپور است حتمن اشخاصى از بزرگان لاهيجان و آستانه و لنگرود و... که قبلآ از توابع لاهیجان بودند هم هستند که متاسفانه شناسايى نشده اند نظر شخصى خودم نفر سيزده شباهت به حاج عبدالله آستانه ای دارد پشت ایستاده است کروات و پیراهنش معلوم نیست

بعضی ها هم معتقدند این عکس در داخل محوطه باغ کشاورزی کوهبیجارلاهیجان  گرفته شده است
از راست : چهارم حاج اسماعیل فلاح خیر, پنجم حسین بهمنی شکفته ,هفتم سید نعمت الله توکلی ,هشتم  فیاض فاضلی, نهم قنبر چهاردهی ,هیجدهم علیرضا پاکپور

۲ نظر:

  1. سیزدهم فکر میکنم حاج عبدالله آستانه ای باشد

    پاسخحذف
  2. سیزدهم فکر میکنم حاج عبدالله آستانه ای باشد

    پاسخحذف