ه‍.ش. ۱۳۹۴ مرداد ۲۹, پنجشنبه

عکس لاهیجان قدیم که اقاسید محسن سنجری ادمین صفحه چای ایرانی برایم فرستاده است. خیابان صفاری سابق و نرده غربی باغ ملی و سمت چپ سینمای صفاری در حال تاسیس و آنطرف خیابان ساختمان پدر احمد دانشوران که سالها در اجاره اعتمادی بزرگ پدر بیژن و برزو بود و مدت ها احمدی دانشوران اون بالا زندگی میکرد و بقیه ماجرای آن زمان ...و

از جناب آقای سید محسن سنجری با همه ی لطفی که به من دارند تشکر میکنم
آقای سنجری مدیر سایت چای ایرانی محقق است  و جمع آوری اطلاعات درباره چای وتاریخ   آموزش چای و چایکاریست و به تمام اشخاص و دست اندرکاران چای قدیم و جدید سر میزند و مصاحبه میکند و از جمله با تمام عکاسان قدیم وبازمانده هاشان آشنایی دارد  . خودم بارها از ایشان عکس و مدارکی دیدم که قبلا ندیده بودم . از جمله این عکس را از بازماندگان هوشنگ غفوری گرفته است که اولین عکاسخانه اش انتهای کوچه برق و نزدیک سه راهی خیابان .صفاری بود و اکنون توسط همسرش خانم سلیمی اداره میشود 
آقای مهندس سنجری گاهکای عکس و مدرک و چیزهایی که ارتباطی به چای ندارد و سر لطف و محبت برای من میفرستد و بازهم تشکر میکنم

۱ نظر:

  1. این عکس را زنده یاد هوشنگ غفوری عکاس لاهیجانی گرفته است

    پاسخحذف