ه‍.ش. ۱۳۹۴ اسفند ۱۷, دوشنبه

بروایت تصویر ، حسینعلی سالارمشکات ..!


محمدرضاشاه و ملکه ثریا 25 مرداد 1332 در منزل حسینعلی سالارمشکات واقع در قاسم آباد گیلان

دکتر مهدی منجمی :
سمت چپ خانمی که در کت مشکی بتن دارند پشت سر ملکه ثريا مادر بزرگ من مرحوم اشرف مشکواتی دست راست خانمی که در لباس محلی با دامن سفید هستند مادر من خانم گیتی منجمی مادر ساکن لنگرود هستند ولی اکنون در لس انجلس میباشند برای مدتی  پشت سر مادر من جناب سرهنگ داوود مشکواتی دایی مادر من نو جوانی که پیراهن محلی بتن دارد کنار مادر من پرویز رزاقی دایی من که اکنون مقیم امریکا میباشند خانمی که در کنار سرهنگ مشکواتی ایستادند خاله من خانم مینا مهدوی ساکن تهران با  میباشند که هم اکنون در لندن هستند برای مدتی کوتاه. دیگران را جناب شهریار مشکواتی باید شناسایی کنند. با تشکر از جناب پندی
جناب مشکواتی میفرمایند.: این روز ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ است. آقای که با لباس نظامی پشت شاه ایستاده سرهنگ نصیری است. خانمی‌که پشت سر ملکه ثریا سمت راست شاه ایستاده ماهرخ مشکواتی است. آقا ی که پشت خانم مشکواتی ایستاده امیر اسدالاه علم. در همین جا سرهنگ نصیری از شاه حکم گرفت که دکتر مصدق را سرنگون کند و سر لشکر زاهدی را به جای او بنشاند.

1334اشرف پهلوی در منزل حسینعلی سالار مشکات در قاسم آباد گيلان حسینعلی
از راست دکتر عبدالله امیرشاهی مقیم لس انجلس مرحوم گلی امیرشاهی ( مشکواتی فرزند مرحوم سرهنگ داوود خان) ایستاده از راست مرحوم عباس امیرشاهی مرحوم حاج اقا سالار  اقای نریمان بایندر مقیم لندن و مرحوم ماهرخ مشکواتی همسر حاج اقا سالار. دیگران را اقا شهریار باید شناسايي کنند.
 

باغ سالار مشکات  در رشت
 نفرات مشکاتی بطرف رژه روز بیست و هشتم مرداد در میدان شهرداری رشت 

 نفرات ملیشیا ی حسینعلی سالار مشکات  برای رژه روز بیست و هشتم مرداد بطرف میدان رشت
1371-1284-حسینعلی سالار مشکات در سالهای پایانی عمرش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر